دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی

ساخت وبلاگ

مشخصات کلی محصول

قابلیت زوم 25 برابر
3 سنسور CMOS فول HD 3/1 اینچی
لنز Sony G با عرض 26 میلی متر
مدلسازی تصویر 4:2:2 ، 10 بیتی
مجهز به سه سنسور 1/3 اینچی Exmor CMOS

 

 

دوربین فیلمبرداری سونی XDCAM

 

توضیحات

شرکت سونی از مدل جدید دوربین فیلمبرداری PXW-X180 خود رونمایی می کند.

شرکت سونی از مدل جدید دوربین فیلمبرداری دستی خود تحت عنوان PXW-X180 که قابلیت پشتیبانی طیف وسیعی از برنامه های تولید و پخش ویدئو را دارد، رو نمایی کرده است. این مدل جدیدترین دوربین سونی از سری XDCAMTM می باشد. از قابلیت های این تولید جدید می توان به 3 سنسور CMOS فول HD 3/1 اینچی و یک لنز Sony G با عرض 26 میلی متر و قابلیت زوم 25 برابر اشاره کرد.

مدل PXW-X180 قابلیت ضبط MPEG HD 422 با سرعت 50 مگابیت در ثانیه را دارد که امروزه فرمت مورد علاقه و ترجیح سازندگان و پخش کنندگان برنامه های خانگی و سیما می باشد. این دوربین همچنین از XAVC Intra و Long GOP که امکان مدل سازی 10 بیتی با کیفیت ضبط فوق العاده بالا را می دهد بهره مند است. مدل PXQ-X180 همچنین قابلیت ضبط در فرمت MPEG HD420 با سرعت 35 مگابیت در ثانیه و AVCHDTM و DV را دارد.

آخرین تولید دوربین فیلمبرداری سونی همچنین توانایی ضبط حرفه ای بر روی کارت حافظه SxS را نیز دارد. به علاوه، این دوربین فیلمبرداری می تواند بر روی کارت های حافظه XQD و SD نیز کارآیی خود را حفظ کند. این دوربین سونی قابلیت پشتیبانی طیف وسیعی از نرم افزارهای تولید ویدئویی را دارد که امکان انتخاب فرمت های ضبط و رسانه ای مختلف را شامل می شوند.

مدل PXW-X180 اولین دوربین فیلمبرداری حرفه ای تولید شده در شرکت سونی می باشد که دارای فیلتر قابل تعویض ND می باشد. این دوربین فیلمبرداری با کنترل الکترونیکی توانایی تغییر تنظیمات مداوم تراکم تصویر از ¼ ND تا 1/128 ND را تنها با یک عملیات شماره گیری ساده دارا می باشد. عمق تصویر و میزان نور آن نیز به هنگام استفاده از این فیلتر با تنظیمات سرعت شاترهای مختلف، قابل تنظیم می باشد. به این دلیل، تکنیک های عکسبرداری مانند شاتر آهسته در روز و در سایر شرایط مربوط به نور ممکن تر شده است. مدیر بازاریابی XDCAM شرکت سونی ، اذعان کرد:”مدل PXW-X180 قدم دیگری در راستای حکمرانی خط تولید XACV ما می باشد که ارائه دهنده کیفیتی بالا، انتقال بیت سریع و عملکرد ضبط تصویر با 10-bit intra grame HD می باشد” او ادامه داد: “با تجهیز این مدل به یک لنز با قابلیت بزرگنمایی 25 برابر از سری لنزهای Sony G و یک سیستم نوآورانه الکترونیکی ND و پشتیبانی MPEG-2AVCHDTM و DV CODECs، این محصول نه تنها پاسخگوی انعطاف پذیری برای نیازهای امروز کاربران می باشد بلکه به نیازهای کاربران در آینده نیز جوابگو خواهد بود. ”

این مدل از دوربین سونی همچنین مجهز به اینترنت بی سیم LAN جهت اتصال به اینترنت می باشد که با این قابلیت دوربین به سادگی یک لمس آسان قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت را خواهد داشت. با این قابلیت کاربر پیش از عکسبرداری امکان تنظیم زاویه و کنترل و نظارت بر عملکرد دوربین ، شامل تنظیمات هماهنگی تعادل تصویر و زاویه دید و خیلی موارد دیگر را خواهد داشت. با استفاده از گوشی های موبایل که به صورت جداگانه فروخته می شوند امکان انتقال فایل ها بلافاصله بعد از عکسبرداری وجود خواهد داشت.
این موارد قابلیت های اصلی دوربین PXW-X180 XDCAM می باشند:

لنز سری Sony G باقابلیت بزرگنمایی 25 برابری و عرض 26 میلی متری

این لنز جدید، تصویر عریض 26 میلی متری با قدرت بزرگنمایی 25 برابری ارائه می دهد که معادل عملکرد لنزهای 35 و 26 و 650 میلی متری می باشند. با این گستره عملکرد، این مدل قدرت کافی برای عکسبرداری در شرایط مختلف را خواهد داشت. این دوربین همچنین یک دکمه زوم و تمرکز(فوکوس) دستی نیز دارد که با عنبیه چشم کنترل می شود. این دوربین سونی همچنین یک مکانیزم اسلایدی برای تمرکز (فوکوس) دارد که این امکان را می دهد به سادگی بین تمرکز (فوکوس) دستی و خودکار تغییر ایجاد کنیم.

تکنولوژی اختصاصی سنسور ، پردازشگر و لنزسونی برای شکار عکس هایی با کیفیت فوق العاده

مدل PXW-X180 مجهز به سه سنسور 1/3 اینچی Exmor CMOS که دارای 2?07 میلیون پیکسل موثر است، می باشد که می تواند در نورهای قرمز، آبی و سبز به طور مجزا عکسبرداری کند. این امکانات در کنار شفافیت تصویر بالا و میزان حساسیت و دینامیک تصویر مثال زدنی این امکان را می دهد که در تصاویر شکار شده با این دوربین مجموعه ای از رنگ ها به طور شگفت انگیز در کنار یکدیگر قرار بگیرند. همچنین بهره گیری از قابلیت ضد لرزش این دوربین باعث می شود عکس هایی با کیفیت، زیبا با امکان دیدن تمامی جزئیات و بافت های سوژه عکاس، فراهم شود.

سازگاری و طیف گسترده ای از فرمت های قابل ضبط با دوربین فیلمبرداری XAVC

مدل PXW-X180 می تواند در فرمت های MPEG2 ، AVCHD ، DV فیلمبرداری می کند. فایل با فرمت MXF به هنگام فیلمبرداری با XVAC ایجاد می شود که به راحتی می تواند با استفاده از MPEG-4 AVC/H.264 CODEC به فرمت ( full HD) (1920*1080) تبدیل شود. مدلسازی تصویر نیز 4:2:2 ، 10 بیتی می باشد و با سرعت 112 مگابیت در ثانیه به intra-frame قابل تبدیل است همچنین با استفاده از long-GOP این سرعت به 50-35-25 مگابیت در ثانیه نیز قابل تغییر است.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین سونی, دوربین فیلمبرداری سونی, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 83 تاريخ : شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 12:21

مشخصات محصولات

  • سنسور میکرو 4/3 CMOS
  • سیستم لرزشگیر یکپارچه
  • ضبط ویدئو 4k  30 fps , کیفیت عکس 16MP
  • دارای 4 عدد باطری و کیس ضد ضربه
  • لنز WIDE -ANGLE 15mm F1.7 MFT
  • کنترل بوسیله ی نرم افزار DJI GO
  • طیف گسترده ای از تجهیزات جانبی

دوربین سونی

توضیحات

بعد از معرفی و فروش موفق دوربین (OSMO(ZENMUSE X3 شرکت DJI  از دوربین  OSMO PRO COMBO  (
ZENMUSE X5)رونمایی کرد.این محصول نیز همانند محصول قبلی ترکیبی از دوربین  سری ZENMUSE و یک دسته دستگیره  OSMO HANDLE  میباشد.از مهمترین تفاوتی که این دوربین با نمونه ی قدیمی خود دارد میتوان به ویژگی ضبط ویدئو با کیفیت  4K 30FPS  اشاره کرد.

این مدل از دوربین osmo به شما این امکان را میدهد  تا با استفاده از یک دست اقدام به ضبط ویدئوهای  صاف و نرم با کیفیت 4K کنید.در قلب این دستگاه یک دوربین ZENMUSE X5  با سیستم لرزشگیر یکپارچه قرار دارد.حسگر میکرو میکرو 4/3 از نوع CMOS میتواند ویدئوهایی با کیفیت 4K  را با استفاده از لنز WIDE-ANGLE 15mm f1.7 MFT  ضبط کند.مانت لنز MFT  این دوربین با دیگر لنزهای MFT نیز سازگار است و شما میتوانید از سایر لنز های MFT  نیز استفاده کنید.برای  سهولت در انتقال و ویرایش داده ها فیلم ها با فرمت MP4 بر روی کارت حافظه SD  ذخیره میشوند.

دوربین ZENMUSE X5  بر روی دسته ی OSMO HANDLE  قرار گرفته است. بر روی دسته ی این دوربین osmo یک سری امکانات و دکمه ها قرار گرفته که از میان انها میتوانیم  به دکمه ی جویستیک برای  TILT , PAN  استفاده کرد.همچنین با استفاده از WIFI  میتوان به نرم افزار  DJIGO  متصل شد و کلیه ی امکانات و تنظیمات دستگاه را کنترل کرد.این دوربین بوسیله ی X5 ADAPTER  بر روی دسته ی OSMO  قرار میگیرد.

دوربین ZENMUSE X5 تنها به فیلمبرداری محدود نمیشود بلکه این دوربین تصاویر  با کیفیت 16MP خلق میکند.

از دیگر ویژگی های این دوربین میتوان به قابلیت TIME-LAPS , BURST  اشاره کرد.

  • ثبت ویدئو  و عکس ها بر روی  کارت حافظه میکرو SD,SDHC,SDXC
  • تک شات یا شات پیاپی پیاپی برای  3و5 یا 7 فریم
  • عکاسی در حالت TIME-LAPS  در فواصل زمانی 3و 60 ثانیه

 مانت Universal Mount OSMO

با استفاده از UNIVERSAL MOUNT  میتوان  لوازمی مثل میکروفون یا LED  را به دوربین OSMO  اضافه کرد.برای استفاده از این وسیله  شما باید گیره ی نگهدارنده ی موبایل را از دسته ی دوربین جدا کرده و این قطعه را نصب کنید.اگر مصرف کننده مایل به استفاده از گیره ی موبایل باشند میتوانند از یک مانت به نام STRAIGHT ARM  استفاده کنند.این قطعه دارای  دو عدد پیچ است که یک پیچ به UNIVERSAL MOUNT  و پیچ دیگر به گیرنده ی موبایل را وصل میشود.

از دیگر محتویات این پک میتوان به:

1عدد osmo handle

1عدد zenmuse x5

1عدد osmo carying case

1عدد osmo universal mount

1عدد osmo phone holder

1عدد osmo dji fm-12 flexi-microphone

4عدد osmo exteal battery high capacity

1عدد osmo quad charging system

1عدد  osmo 57W Power adapter

اشاره کرد.

برای مشاهده دوربین سونی شرکت پروشات بر روی لینک کلیک نمایید.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین osmo,دوربین سونی, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 15:40

این مدل دوربین سونی با کیفیت ترین مدل بدون آینه mirrorless) APS-C ) شرکت سونی است، یک دوربین عکاسی و فیلم برداری ۲۴MP با قابلیت تثبیت کنندگی تصویر(stabilization). این مدل، مشابه مدل a6300 در ردۀ خودش است، با این تفاوت که قابلیت صفحه نمایش لمسی و تثبیت کنندگی تصویر هم به آن اضافه شده است (برای کسانی که تمایل دارند سر کیسه را شل کنند).

دوربین سونی

 

ویژگی های اصلی:

  • سنسور ۲۴MP APS-C CMOS با ۴۲۵ نقطه تشخیص فاز
  • EVF (نمایاب الکترونیکی قابل چرخش) ۲٫۳۶M-dot با نمایشگر OLED
  • صفحه نمایش لمسی متحرک
  • ۵ محور تثبیت کننده تصویر
  • عکسبرداری پیوسته ۱۱ فریم در ثانیه تا ۳۰۰ عکس با فرمت JPEG و ۱۰۰ عکس با فرمت Raw
  • حداکثر سرعت شاتر ۱/۴۰۰۰ در ثانیه

همانطور که مشخص است، بسیاری از مشخصات اصلی آن، با a6300 –  که خود یک دوربین فوق العاده است – یکی هستند. بزرگترین تفاوت در داشتن صفحه نمایش لمسی، تثبیت کننده تصویر و یک Front End LSI (تراشه پردازش) است که امکان پردازش سریع تر و پیچیده تر را فراهم می کند. همچنین چند تفاوت جزئی نیز وجود دارد، مانند افزودن حالت سنجش نقاط برجسته (highlight spot metering).

از حساسیت لمسی صفحه نمایش پشتی می توانید در دو موقعیت استفاده کنید که هر دو به انتخاب خودتان بستگی دارد: مورد اول اینکه با لمس صفحه نمایش می توانید موقعیت نقطه تمرکز یا رها سازی تمرکز و شاتر را تثبیت کنید، و یا وقتی دوربین را نزدیک چشم قرار داده اید، به عنوان یک صفحه لمسی از آن استفاده کنید.

افزوده شدن فرایند پردازش به دوربین باعث شده عکس العمل سریع تری نشان دهد؛ و همین افزایش سرعت موجب می شود حتی در هنگام عکس برداری در حالت burst، بتوان بلافاصله تصویر را بررسی کرد. a6500 هم از به روز رسانی های مفید بسیاری در سیستم منوی سونی بهره مند شده است، از جمله اضافه شدن color-coding (کد گذاری رنگ) به آن که  شناسایی و یاد آوری بخش های مختلف منو را آسان تر کرده است.

این تغییری که در منو به وجود آمده، به علاوۀ سریع تر شدن تنظیم نقطه AF، در واقع نشان دهنده دو مورد از بزرگترین ایراد های a6300 است. با این حال، سونی هیچ صحبتی در مورد تغییر شاتر و یا طول مدت فیلم برداری نکرده است. a6300 با این سیستم عامل جدید ، اغلب می تواند ویدیویی به اندازه ۴K و به مدت ۲۹:۵۹ ضبط کند اما این کار در شرایط گرم و یا وقتی یک فیلم بلند دیگر صبط کرده باشید، همیشه ممکن نیست. سونی ادعا می کند که هر دو دوربین می توانند تنها ۲۰ دقیقه فیلم ۴K ضبط کنند.

هم از همان فاکتور شکل a6300 و a6000 استفاده می کند.

علی رقم اینکه a6500  موقعیت چشمگیرتری نسبت به a6300 و a6000 در بازار دارد بیشتر تا بازار قرار است، از همان فاکتور شکل (چیدمان دکمه ها) a6300 و a6000 استفاده می کند. اگر چه هر سه دوربین دو دکمه کنترلی دارند، اما طوری چیده شده اند که هر دو باید با استفاده از انگشت شست کنترل شوند، و شاید برای خیلی از افراد هم لازم باشد هنگام تعویض این دو، دوربین را به دست دیگرشان بدهند. شاید چنین محدودیتی برای a6000 که دیگر در بازار یافت نمی شود معقول باشد، اما برای یک دوربین ۱۴۰۰ دلاری کمی عجیب به نظر می رسد.

شباهت دیگر a6500  با a6300 که در این سطح حتی عجیب تر از مورد قبلی است، تصمیم سونی برای ارائه فرمت Raw فشرده است، که وسعت پردازش را محدودتر می کند.

 

برای مشاهده دوربین ورزشی بر روی کلمه کلیک نمایید.

 
دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین سونی, دوربین ورزشی, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 16:01

دوربین Alpha 9 سونی یک دوربین 24 مگاپیکسلی مخصوص عکاسی ورزشی است

شرکت سونی در یک رویداد زنده در شهر نیویورک امریکا از دوربین سونی فول فریم alpha9  رونمایی کرد.دوربین alpha 9 یک دوربین 24 مگاپیکسلی است که از یک سنسور Stacked CMOS  برای قابلیت انتقال  داده با سرعت بسیار بالا  بهره جسته و همچنین  در این دوربین یک شاتر الکترونیکی کاملا بی صدت تعبیه شده است. همچنین این دوربین میتواند با سرعت 20 فریم بر ثانیه به صورت متوالی عکاسی کرده  و همچنین بافر این دوربین میتواند تا 241 عکس RAW  را به صورت فشرده در خود جای دهد.

دوربین سونی

شرکت سونی در طراحی این دوربین سعی کرده که این دوربین نسبت به مدل قبلی خود alpha 7RII  در دنبال کردن سوژه ه و فوکوس با چشم بهتر عمل کند.دوربین سونی Alpha 9  در درجه ی اول از یک شاتر الکترونیکی استفاده میکند اما شاتر مکانیکی نیز دز این دوربین تعبیه شده است.این دوربین علاوه بر عکاسی پیاپی 20 فریم بر ثانیه بدون Black out از یک سیستم فوکوس 693 نقطه ای بهره میبرد.این سیستم حدود 93 درصد از  سطح فریم عکس را پوشش میدهد.همچنین این دوربین از سیستم لرزشگیر 5محوره 5 axis  بهره میبرد.

این دوربین  از دو درگاه کارت حافظه برخوردار است که یکی میتواند کارت حافظه از نوعUHS II ساپورت کند.همچنین سونی در معرفی این دوربین بیان کرده که باطر ی این دوربین دو برابر از نمونه ای قبلی کارایی بهتری دارد.از ویژگی های اضافه شده به این دوربین میتوان به جوی استیک AF و AF MODE DIAL ,دکمه ی  MY MENO  قابل برنامه ریزی اشاره کرد.

شرکت سونی مدعی است که دوربین alpha 9 کامل ترین دوربینی است که کمپانی تا کنون معرفی کرده است. شرکت سونی معتقد است که  دوربین های بدون اینه تنها از لحاظ فیزیکی و وزن نسبت به دوربین های DSLR  برتر نیستند بلکه از همه لحاظ از دوربین های DSLR  برتری دارند.

باید منتظر ماند و دید این ادعای سونی در عمل به حقیقت مبدل خواهد شد یا نه.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی...
ما را در سایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری / فروشگاه پروشات / دوربین سونی دنبال می کنید

برچسب : دوربین سونی,خرید دوربین سونی, نویسنده : نرگس رحیمی proshott بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 20:06